Logo Smeg

Serviceverzoek

De apparaten van Smeg worden ontworpen en geproduceerd met oog voor detail en zorg voor kwaliteit. Desondanks kan het voorkomen dat een apparaat onverhoopt een mankement vertoont. Wij helpen u graag de storing z.s.m. op te lossen.

Uw service verzoek kunt u op diverse manieren kenbaar maken. Echter, om onnodige kosten te voorkomen, raden wij u aan om eerst de gebruiksaanwijzing van het desbetreffende apparaat zorgvuldig door te lezen en de pagina ‘Veelgestelde vragen’ op onze website te bekijken. Vaak kunt u daar het antwoord op uw vraag vinden en kunt u de storing zelf verhelpen. Indien u geen antwoord kunt vinden op uw vraag met behulp van de gebruiksaanwijzing of onze website, kunt u altijd een serviceverzoek doorgegeven.

U kunt uw serviceverzoek op de volgende wijze aan ons doorgeven:

  1. Via het ‘Serviceverzoek groot huishoudelijk’ of 'Serviceverzoek Klein huishoudelijk' formulier
  2. Telefonisch via 020-4490120, optie 2
  3. Via email; service@smeg.nl

Wanneer u een serviceverzoek doorgeeft, hebben wij de volgende gegevens van u nodig, om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn:

  1. Modelnummer
  2. Serienummer (s/n)
  3. Leverdatum/aankoopdatum
  4. Adres, postcode en woonplaats
  5. Dealernaam


Binnen 2 werkdagen na uw service melding zal er contact met u worden opgenomen om uw melding te bespreken of om een afspraak met een monteur in te plannen. Houdt u er rekening mee dat er altijd een origineel aankoopbewijs moet kunnen worden getoond, zodat bepaald kan worden of de service melding binnen de garantietermijn valt.

Openingstijden kantoor:

Maandag t/m vrijdag: van 09.00 tot 17.00 uur